sidikacansu Kızlar sütüm çok çok az geliyor yetmiyo, arttırmak için bazı yöntemleride denedim ama olmadı bana önerebileceğiniz etkili yöntemler var mı?
Burcuveburcum sidikacansu En güzel süt arttırıcı su bol su tüketin,göğüslerinize emzirmeden önce sıcak kompres yapın,irmik helvası şaşırtıcı derecede süt arttırıyor arpa suyu içeren malt içecekleri de etkili ama şekerliler önersem mi bilemedim 🤷♀️
Dudus sidikacansu hergün bi bardak boza üstüne fındık ceviz bol süt yapıyor ☺️ Rezene kimyon çayı bi kupa eczanelerde Malta içeceği varmış süt arttırıcı bildiklerim bunlar
Canoglumbenm sidikacansu helva, kuru dut (kaynatıp suyu içilir ve kendisi yenir), bol bol su iç, bildiklerim bu kadar
sidikacansu almilaoztrk Humana mamasını kullanıyorum ama still tee denemedim açıkçası çok tecrübeli sayılmam buradan tecrübe kazanmak için üye oldum yeni anneyim nasıl kullanacağımı söyleyebilirmisiniz?☺
sidikacansu Burcuveburcum evet bol su tüketiyorum beslenmemede araştırmalarımda gördüğüm kadarıyla dikkat ediyorum doktorun önerilerinide dikkate alıyorum ama şekerli olanları içmeden etkilemeyecek galiba.Teşekkürller canım benim
loya-milya uyuman ve su içmek sütü arttıranlardır bu şekilde düşünme cocugunu sık sık emdır ozaman artar eger takviye kullanmak istiyorsan hurma özü var onu kullanabilirsin uzun süre cocuk emmessedd sütün azalır bizzat yaşadım malesef
Dudus sidikacansu bende hiç sevmem bebişler için katlan İnan çoğaltıyomuş denendi yani arkadaşımda gördüm ☺️
EsmaK Recolac diye bir hap var bitkisel , humana cay falan bana etki etmedi o kadar ama bu hap mükemmel süt yapıyor hemen al canım doktor tavsiyesi
EsmaK sidikacansu hurmana ilk doğumdan çıkınca aldım etki ediyor ama bu hap kadar değil , birde maltana içecekler var e bebekte satılıyor onlardan da içebilirsin fayda ediyor ama en önemlisi ne diye sorarsan kesinlikle uyku derim güzelce uyu dinlen sütün gelecektir 👌🏻
Poncikveannesi Eşim ilk doğumda bana paket paket helva getirirdi büyüklerimiz öyle söyledi ama içim dışım helva olmuştu😂😂bebek doktoruna kontrole gittik dediki sütün gelmeye başladımı evet dedim neler yapıyosun dedi helva yiyorum dedim ne helvası dedi helvayla sütün şekerli olur sadece sütün artmaz dedi sana da bebeğe de kilo sadece dedi afedersin inekler ne yiyor dedi ot dedim heh işte sende bol bol yeşillik yiceksin iyice yıkayıp bol bol yeşillik dedi bide bulgur acayip süt yapıyo tavsiye ederim 💕