Asli_19 Kızlar doktora ilk gittiğimde 6+1 günlük demişti bu zamana kadarki hesaba göre 8+1 olması lazım bugün kontrolde 9 haftalık dedi byle olan varmı pek anlayamadım?
ozanejla Asli_19 Canım ultrasyonda elden ele değişiyor, yani belki gelişli bir bebiştir. Sorun yoktur yani 😌 Ama bidahakine sorularını doktoruna sorarsan o seni daha iyi aydınlatır.
ozanejla Asli_19 Canım doğum tarihi için ultrasyona bakmıyolar son adet tarihinden itibaren hesaplanıyor. Yani gelişli bile olsa son adet tarihine göre doğumun gerçekleşiyor ama herhalde 9 haftalıktır yani söylediğim gibi doktoruna sorup öğrenmen daha doğru olur😌