TunarinAnnesi bende fsh yüksekliğinden dolayı erken menopoz tehlikesi vardı, ilaçla bile 2gün kadar adet oluyordum ama kanamam çok azdı. Doktorum cyglo progynova verdi hormon ilacı ve mevcut yumurtanın kalitesini arttırması için DHA Biosteron diye bi multivitamin verdi ( tüp bebek tedavisinde de kullandırılıyormuş) bende hergün civan perçemi ve hayıt tohumu demleyip içtim çok şükür hamileyim şu an. Ama tedavi şart kuzum, Rabbim en kısa ve en hayırlı zamanda rahmini yavrunla doldursun kuzum inşallah