2354 Gimgam ela 🙏🏻 Herkes lina koyuyor canım bilmiyorum başta hoşuma gidiyordu ama bana artık itici geliyor 🥰
sidikacansu Gimgam Ela bence. Lina şuanda çoğalıyor bir süre sonra modası biter ama Ela her zaman çok anlamlı ve güzeldi
Kullanicianne Gimgam ikiside cok guzel ama ben lina koymayi isterdim hatta esime teklif bile ettim ama istemedi ben hala istiyorum 😂😂
bucur035 Gimgam ela da güzel ama bnde Lina koyacağım Kuran'da geçiyor Cennet bahçesindeki hurma fidesi
Didi6 bucur035 Cennet bahçesiyle bir alakası yok Lina'nın. Normal hurma fidesi. Ki Kur'an'da geçen de aslında Line.