Benimcanimoglum_55 doktorumdan memnun olmak ne demek o benim canım alanında çok başarılı bir doktor tıp fakültesi birinciliği var hastaneye gelince çok lüx bir hastane değil ama Van’da zaten çok seçeneğin yok temiz bir hastane ve benimle çok ilgilenmişti hemşireler ben memnun kaldım