Cnsukckk Ben 20 kilo aldım 12 kilosu gitti kaldı 8 kilo ama bir türlü gitmiyor.1 yıldır gitmiyor.Göbeğim zaten var 🤦🏼♀️Yani Doğum yapınca o gidenler kilo değil ödem.En az 10-13 arası gider aldığınız kiloya bağlı.Ama benim gibi 20 alırsanız 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Şunu demek istiyorum yanlış anlamayın;kilo veriyorum diye düşünüp çikolataya gitmeyin😂Siz diyete ve ya spora başlayın( spor zor😂)Sonra çok zor oluyor .☺️☺️