Mrbrn kendini suçlama canım maalesef insan kendine söz geçiremiyor, bende sağlıkçıyım, birçok konuya hakimim, sürekli okuyorum, video izliyorum ama yattığım yerde sürekli kendimi dinliyorum, hep bebeklerime bişey olursa korkusu yaşıyorum, tüp bebek tedavisi sonucu hamile kaldım, doktorumlada bunları paylaştım ,yaşadıklarını, neler hissettiğini senden başka kimse bilemez, şuanda kadın doğumcuda olsan bişey değişmez dedi. İnşallah sağlıkla kavuşuruz çocuklarımıza