Anne1995 bende de kahverengi lekelenme olmuştu 9. hafta civarı. Doktoruma yazdım, bir bakalım dedi. Çok şükür bebişte bir sıkıntı görmedi. Bu haftalarda bazen rahim genişlemesinden olabiliyormuş. Bana yoğun kusmadan da olabilir dediler. Kahverengi olanlar genelde tehlikesiz oluyormuş ama kırmızı-pembe renkteyse vakit kaybetmemek gerekiyor. Daha doğrusu hangi renkte olursa olsun doktora bir göstermekte fayda var.