Kizlar 14+3 bebeğim. Ama kanama sorunu yaşıyorum. Çok sükür bebeğimde her sey normal. 🙏🙏Kanamam içinde dr az var düsük tehlikesi çoğalmadığı sürece çok sorun olmaz dedi. Ebelerde ilk gebelikte olur dedi sizinde oldu mu ? Benim için çok zor bi süreç bu durumu yaşayan var mi? Düşük tehlikesini Önlemek için neler yapabilirim?