Busraae ben hamile kaldığımı öğrendikten sonra başladım yavaş yavaş ilk önce vucud losyonu kullanıyordum sonra hindistan cevizine gectim güzel nemlendiriyordu ama 3. aydan sonra baktımki kırmızı koca bir leke yanlamasına o zaman tesadüfen ceviz yagi denk geldi onu kullandım ve o kırmızılık geçince araştırmaya başladım başka ne kullanabilirim diye bir arkadaşım 2 çocuğuna rağmen olmadığını söyledi bubchen kullanıp bende hem onu hemde cevizi karistirdim bakalım son haftalar supriz olmaz insallah 🐥