Mervehivda Çevre çok bilmişlerle dolu :( Benim karnımda bırak da doğru ya da yanlış ben hissedeyim. Sen ne demeye hissediyorsun 😕 Ben testi yaptığımda oturdum ve erkek annesi olduğumu hissettim ama beni bilen bilir ki ben hep iki şık arasında hep yanlışı tercih ederim :) benim 6. hissim ters çalışır. Böyle olunca kız olacağını düşündüm. Eşim de ben de kız olsun istiyorduk. Sonra erkek olduğunu öğrendik tabii ki yine de çok sevindik orası ayrı ama millet aynı sana yaptığı gibi bana da yaptı. Hemen benim yerime benim karnımdaki çocuğun cinsiyetini hissettiler. Bence tamamen gıcıklığına yapıyorlar. Kıskançlık :)) hiç takmayın.