Melihatuna sağol cnm Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin sana da.. Afşin hoca çok mükemmel bı Dr. İyiki ona gittim dogumumu da o yaptırdı bı harikaydı onun güvencesi ile doğum yapmak.. hep Ahmet beye yönlendiriyor zaten . Hangi mahalledesin. Bn Mesudiye de oturuyorum. Migros ta çalışıyorum.