Erenes canım ben çok zor bıraktım ama çok şükür 2 ay oldu bırakalı, sende yapabilirsin bence. Bende mide bulantısı, kusma ya da sigaradan tiksinme olmadı aksine öncesine göre çok daha fazla içme isteği vardı ve daha fazla keyif alıyordum. Ve az da içmiyordum artık günde 1 pakete gelmeye başlamıştı ama her gece gördüğüm o engelli bebek doğumu yaptığım kabuslar beni çok yordu bırakırım ben dedim, çok ağladım defalarca denedim her gün sonunda bıraktım. Yarın diye öteleme akşamında içsen bile hergün bırakmayı dene sonunda illa ki bırakıyorsun, sigara içme isteği gelince bolcaaA su iç mesela tek seferde 2 bardak o su sigara içme isteğini kesiyor o an. Yapabilirsin bence, bebeğinin engelli olması galan değil mesele, mesele ona kötülük yapıyoruz. Bence başarabilirsin annesi, Allah yardımcın olsun