Neslihansss ahhh cnmmbn 11gn yattm bnm kandada ckti o kadr antibiyotik kullnmama ragmen tekrrladi smdi yine basldm antibiyotik ve fitile .bnm suyumda szmisti cok şükür kapandı ama bnde hep korkuyorum bisey olursa dye iyice pimpirkli oldum cnku basta gebeliğimi sonlandırmaya kalktilr kabul etmedim özel hastaneye gectim Rabbm beternden korusun 🙏😖