Dnzdnz Merhaba anneler .. doğumdan sonra lohusa pedi mi hasta bezi mi yoksa normal ped mi daha kullanışlı tecrübeliler paylaşabilir mi birde hangi markaları kullandınız
Deletedmom3 Dnzdnz daha dogum yapmadim ama forumdan okudugum kadariyla depend kulot bez. Bende onu almayi dusunuyorum
DnHazrlklar İlk doğumumu normal yaptım ve tabi ki depend aldım hatta neredeyse 1 haftaya yakın kullandım mutlaka al canım
yigitmom_ Sezeryan olanlar da deepend canbebe veya lohusa külot ped kullanabilir mi karinda ki dikislere yapışır mi
beyazguvercinim33 Dnzdnz ben başlangıçta yoğun geldiği için ilk zamanlar depend kullandım kanama seyreldikçe normal pede döndüm
denizannee Dnzdnz Depend hasta bezi çok rahat canım 12 gün oldu doğum yapalı o kadar rahat ki hala oni kullanıyorum. Pislendiginde yandan cırt cırt var eğilip çıkarmana da gerek kalmıyor yanlardan açıyorsun.
Gizem_Oguz Dnzdnz ben depend almıştım ama bi tane bile kullanmadım hemşire o olmaz orkid kullan dikişlerine zararlı dedi sezeryan doğum yaptım bu arada
sidikacansu Dnzdnz Benimde merak ettiğim bir soruydu, cevaplara bakınca herkesin depend önerdiğini gördüm🙃