Nl-oguz3561 Canım gayet normal o zamanlarda bulantı olması iştahsızlık olması hiç endişe etme 😊
Bende o zamanlarda belkide günde 2 3 defa 4 defa istifar ediyordum kilo bile vermiştim ama şuan 6 aylığım 4.ayıma kadar neler çektim ve birde 4den sonra bi kilo aldım ki sorma 😂 doktordan bulantı hapı almama rağmen sonradan yutmadım hap yutmak istemedim yani o yüzden yutmadım 😊
4.aydan sonra rahatladım...
Malesef hamileliğin verdiği bişey mecbur bunu belli bi süre çekiyorsun 🙄