ozg96 Merhaba hanımlar ayın 10 u ile 12 arası yumurtlama değerlendirdik betam 563 doktor bir iki haftalık dedi ama iki haftayı geçti üç dürt gün sanırım sizce normalmi son adet de 28 temmuzdu ben doktora anlattım normal dedi ama çok dinlemedi sanki 🙂
Kubraseyit00 ozg96 2 gun arayla kan verin. Beta hcg ile hafta hesabi biraz yanlis olabilir onemli olan 2 gun arayla iki kat artis
Fidansvnccm ozg96 canim bnim ilk ogrendigimde 117 cikmisti suan 37 olduk bile Gayet guzel cikmis beta hayirli olsun 🤗
ozg96 Bebisim_1208 canım doktor bir iki haftalık değer gördü ama yumurtalama daha erken yani 2 hafta 3/4 gün kadar buna göre değer normal yani dimi 563 çıkması 🙏🙏😊😊
Bebisim_1208 ozg96 çok normal bnim doktorum 3 4 haftalık demişti bna iki günde iki katına çıkıyor ztn iki gün sonra tekrar ver bklm
ozg96 Fidansvnccm çoook teşekkürler çok mutlu oldum ilk tecrübem internette bakınca pek anlamıyorum içim rahatladı🙏