Samurayy Bebegin kalp atisi 140 alti olursa erkek 140 ustu olunca kiz oluyormus sizin bebeginizin cinsiyeti ve kalp atisi nedir acaba yazabilr misiniz ?😊😊
Senam19 Samurayy kalp atışının cinsiyet ile alakası yok fakat bebeğin 8_9 ve 12_13 haftalıkkenki ultrason görüntüsündeki kese konumuna göre cinsiyet tahmini yapılıyor onun %85 doğruluk payı var canım
Samurayy Senam19 nasil yapiliyor peki neye gore sekline gore sanirsam soyle duydum dogrumu bilmiyorum ama fasulye seklindeyse erkekmis yuvarlaksa kizmis oylemi oluyor
semanur__ Samurayy bence kalp atışının alakası var canım bilimsel olarak kadınların kalbi erkeklere göre daha hızlı atarmış 128 di oğlum oldu
Senam19 Samurayy onu duymadım ama oda mantıksız geldi bana canım instagramda adim_adim_annelik diye bir sayfa var 12_ 13 haftalık ultrason görüntünü atarsan bakar ücretsiz tahmin yapıyor %85 doğru tahmin yapıyor
Sakadilek Samurayy canım öyle bişey yok zaten kalp atışı 140 tan aşağı olursa kalbinde bir sıkıntı vardır demişti benim doktorum