Busracm benim ki hala asagida oldugu icin kanama olursa bebek beslenemez bende bebekte riske gireriz sükür 10 gün önce kanamam kendiligindwn durdu ama doktor eve gönderemeyiz diyo nst de sancim da cikiyo her an yine kanamam olabilirmis insallah 37 kadar olmaz diye dua wdiyorum 2 hafta daha icerde kalsin bebegim 35 daha kücük