Gnc553 Kızlar bursa da özel hastane de doğum yapanlar var mı doruk hastanesinde falan fiyatları nedir
Selmanur Gnc553 ben doruk çekirgede yaptım 2 sene önce ama dışardan doktor getirmiştim 3 bin di.şindi yine hamileyim 5 buçuk falan dir tahmin ediyorum
Gizoo Simges Merhabalar ben de jimere gidiyorum doktorum Suat bey ama gebeliğim doğal oluştu. Sizin doktorunuz kimdi Doğum şekliniz nasıldı? Hastaneden memnun kaldınız mı? Olumlu yorum olduğu kadar olumsuz da çok yorum okuyorum kafam çok karıştı.
Kbra7777 merve21_ doğum nasıldı odalar filan iki yıldır bursadayım pek kimseyi tanımıyorum hastane ile ilgili bilgim yok
merve21_ Kbra7777 doğum yapmadım canım ben 1 defa düşük bir defada kürtaj oldum ama çok ilgili doktor ne desen dinliyor cevaplıyor eltim orda doğum eti çok güzel Di odaları
merve21_ Asd92 yok 3 ncü hamileliğim düşük ve kürtajım oldu orda beni kürtaj eti ve çok memnun kaldım Nazmiye hanımdan hep olumlu konuşuyordu benimle en son olmayınca kurtaj oldum şimdide ona gidiyorum
Tugba12345 Hayat hastahanesi hilal cankilica gidiyorm dogum fiyati hastahanenin 2500 zam gelicekms ama nzmn belli dgl
aysel9393 Elif2302 elif hanim merhaba nasildi memnun kaldiniz mi hatice hanimdan? Bende kendi doktorumu dgistirip hatice hanima gitmek istiyorum baya yogun bir doktor zor muayane sirasi buldum
Yeliz-ada Ben çekirge doruğa gidiyorum senem hanıma 2.bebeğim ilk kızımda orda epidural dogum yapmıştım memnun kaldım fakat bacaklarımda çok ödem oldu kiloları 1 senede verdim yine aynı olucam diye korkuyorum genel istiyorum bu sefer ondada kendine çok zor geliyormuşun doğum fiyatı 3500 dendi bize bu arada 50 gün kaldı benim dogumuma
Kbra7777 merve21_ bende kürtaj oldum doktorum başkası idi beni ortada bıraktı kürtaj olacağım zaman aynı gün nazmiye hanıma gittim Allah razı olsun hemen alıcam seni kürtaja dedi beni kurtardı O günden sonra hep ona gittim