haklisinesracim İshalim var sürekli midem bulanıyor belimden sancılar giriyor iki gündür ve de aşırı siskinligim var istahsız olmama rağmen bir haftadır 2 kilo artışım oldu yemek yemiyorum üstelik. Bunlar acaba doğum belirtisi olabilir mi ?
Arendeniz haklisinesracim Zaman yaklaşıyor tabii ben de 37. Haftadayım ama sancı,su,nişan gelmeden bilemezsiniz 🤷♀️Bel ve kasık ağrısını takip edin ilk gebelik sanırım ☺️ Her Bebek farklı şekilde geliyor ama geneli sancı ile haber veriyor😍
haklisinesracim Arendeniz kilonun artması normal mi peki korktum açıkçası aşırı istahsız olup da 2 kilo almış olmam bı sıkıntı mı bilemedim