Selinnnce benimde 34.haftadan beri ishal durumu var
Ki Ben hicbir şekilde sıvı şeyler tüketmem ishal olduğuma şaşırıyordm doktorla görüştüm bu haftalardan sonra bekledigimiz şikayetlerden biri ishal oluyor sen bol bol sıvı tüket sıvı kaybı olmasın dedi şimdi 37 haftalık olduk ara ara nst de sancı çıkıyor ama düzensiz olduğu için doktor çok dikkate almıyor
Senin karın ağrısı ile birlikte çok fazla ishalin varsa doktora görünebilirsin