Buses ben de 28.haftamda olmuştum. Aynı ılacları kullandım. Lutfen kullanın ihmal etmeyin. Kullanmazsanız daha kotu olabilir. Bır de enfeksiyon atlatmak için bol su içmek gerekiyor ben o zamanlarda 4 litre falan içiyordum artık. Şu an 35+1 oldum çok sukur. Her sey minnoslarımız için. Gecmıs olsun 🙏🍀