Derderya benim doktorum her ay yarım saat kontrol ediyor ultrasonda. Kalbinden beynine damarlarına eline koluna her şeyine bakıyor. Bildiğiniz detaylı ultrason yapıyor yani. Ama bana iki hafta sonra detayliyi gidebilirsin, biz her şeyine bakıyoruz ama farklı bi gözün görmesi daha iyi oluyor dedi. Sizin doktorunuz da zaten kendisi her şeyine detaylı bakıyorsa gerek duymamistir.