Bsyldrmdlk
Dün açıklık muayenesi oldum. Hiç yokmuş. Onca baskı hissi,adet ağrısı,sancıdan sonra olur diye düşünmüştüm. Doktorum 40+5 e kadar bekleriz yoksa suni dedi.. normal doğum yapmak istiyorum bebeğin suyu azalması,kakasını yapması gibi risklere girip sezaryen olmak istemiyorum 😔 Sizde durumlar ne😔
Bsyldrmdlk
...
anapanda12
Tam olarak aynı hafta aynı günde doğum yaptım sende yaparsın inşaAllah kolaylıkla zamanını bekliyor yavrumlar erken doğum riski atlattım ilk çabam doğurmamak içindi sonra bi baktım 37 38 39 olmuşum doğurmaya çabalıyorum 🤭 drdiğim gibi günü geldiğinde Rabbim hayırla sağlıkla huzurla kucağına almak nasip etsin inşaAllah
prensesgeliyooo
39+3 olduk hicbir belirti yok
Gulchirai
39+2 şu an bu sabah mıde bulantm var hafıf ve kasık agrım var yarın rendevum var ne dıyecek doktor bılmyorum 💓 umarım açıklk fln olur
Nursevda
Bizde de aynı hiç açıklık yok sancı belirti yok.Ve bebek git gide büyüyor normal Doğum zorlaşacak gibi 4kiloyı geçerse nasıl olur bilmiyorum😔39+4benim de