Oglusummm Selam kızlar dün çatı muayinesi oldum öncelikle bunu söyliyeyim hiç ağrısı yok korkmayın. Ama eve geldikten sonra kanamam olduğunu gördüm bu normalmi? Ağrım falanda yok şimdide az az lekelenmem var napmam lazım acaba doktorada gitmek istemiyorum hiç ağrım yok gidersem hastanede yatıracaklar🙄
Otherozge Oglusummm normal canım.bende catı muayenesi oldum bugun.doktorum özellikle 3-4 defa tekrarladı hafif kanaman olabilir normal korkma diye.hatta geçen hafta söylemişti haftaya muayene edicem yanında pedle gel demişti.
GamzeAltndas Oglusummm normal canım benimde kanamam çok olmustu doktora gittim doktor devam ederse artarsa gel demişti
gizemmm Oglusummm bende de olmuştu. Sonra kanamam durdu. Düzenli sancılar başladı. Yatışım yapıldı. Suyum falan gelmedi. Bir anda sancılar kesildi mecbur sezaryene alındım. Zaten kanama lekelenme olabilir demişti doktorum oluyor yani.
Oglusummm Otherozge bende korktum dün kanamam olduğunda ama sancım olmadığı için gitmedim doktora iyide yapmışım ozaman😁