Deniziimmm sütünü kaşıkla sağ burnuna akıt Kuzum Bebek sağ tarafına sol tarağına çevirip dikkat et gencine kaçmasın o rahatlatır . Sütün içinde bol bol su iç bu dediklerinin yanında bi kaç güne sütün gelecek pes etme . Bende 38+1 de sezaryen oldum dediklerini yaptım eve çıkınca geldi sütüm bebeğime şırıngayla biberonla az da olsa mama verdim sarılık olmasın diye . Şuan kırk günlüğüz sütüm var sen pes etme güzel düşün zaten ilk zamanlar damla damla süt geliyor hemen gelmesini bekleme şimdi bile sütüm var şükürler olsun ama öyle fışkırır gibi değil kızım doyuyor yeter . Çok geçmiş olsun 🤗