Busrabus Benim de sat e göre 2 şubat ama ilk gebeliğim daha Doğumla ilgili bir tarih vermediler birşey demediler.bekliyoruz yani İnşAllah zamanında hayırlısıyla verir Rabbim herkesin bebeğini 🙏🏼