Busraasel6776 bende 38+6 haftalık hamileyim. 37+6 da 3.270di. Yarın yine kontrolüm.var bakalım ne olucak bide çatı muayenesi olacağım yarın. Nst de sancim çıkmıyor. Ama bu hafta bebeğim hareket ettikçe kasik ağrısı bel ağrısı yaşadım.hep bilmiyorum sancı çıkarmı