busra55can61 Arkadaşlar 2 çocuk sahıbıyım. En küçüğüm 17 aylık hala emıyor. adet günüm 7 gün geçti hamilelik düşünmüyorum dun kan testi yaptırdım <0.100 cıktı bı bilgi verır mısınız.? Dr. Yükselme ihtimali çok nadir dedi ama bnde hala adet belirtisi yok arada hafif ağrı oluyor..
Minnosizmmm busra55can61 umarım değilsindir canım çocuklar daha küçükmüş mevsimlerden dolayı gecikmiş olabilir korkma hemen
busra55can61 Minnosizmmm İnşallh canım ebe de öyle dedi ama p.tesi tekrar tahlil ypılacakmış yine çıkmazsa kadın doğuma gıdecegım
busra55can61 Elif878811 inşallaahh bi de bu ara diş tedavisinden dolayı antibiyotik kullandım o etki eder mı kıı