Kbrkbrkbr 19 Ağustos'ta sezaryen ile Doğum yaptım ve çok gaz sancım var. Dikişlerimi de zorluyor bu durum. Benzer şikayeti yaşayan var mı, normal mi bu durum? Geçmesi için Önersi olan var mı?
Bbsra Kbrkbrkbr canım merak etme hepsi iki güne kadar inşallah geçiyor :) bende böyle derdim amageçti çok şükür