Minicikkiz
Ben fazla olamadım Esim göreve gittiginden dolayı benimde işlerim vardı.
Benim de merak ettiğim şey bebek 1 haftalık veya 2 haftalıkken ogreniliyomu diye. Ama ogreniliyomus. Kan testinden. Ama malesf cesaretim yok canım gidip yaptırmaya.
Çünkü 3 ay önce 2 aylık bebeğim karnimda öldü.
Bide hamile değilsem üzülmek istemiyorum