Aysun0101 32 . Haftaya girdim ,ve beyaz akıntımda artış oldu ,acaba normal bişey mi ,bilgisi olan yazabilirmi 🙏🙏🙏 inşallah normal dir .
aslimutlu1 Aysun0101 akıntın da artıs olabilir, normal 👍🏻 Kokulı ve yesil sarı renkte degilse korkma canım
ftscebeci71 Normal demişti doktorum geçen bende sordum korkucak birşey yok canım geliştikçe olurmuş 👍🏻
Melek36 Yareen evet mesela benim şu an o durumda kokulu ve yesilimsi akıntı var doktoruma anlattım donaxyl fitil verdi enfeksiyon varmış. Enfeksiyon da çok tehlikeli erken doğum sebebi. Asla ihmal edilmemeli
pelin_87 Yareen evet, enfeksiyon oluyor, mantar olabilir, rahim ağzında yara ve benzeri enfeksiyonlar olabilir, eğer öyle bir şey yaşıyorsanız ihmal etmeyin bildiğim kadarıyla rahim ağzındaki enfeksiyonlar erken doğumu tetikliyor