Deletedmom0065 öncelikle çok geçmiş olsun. Bende 10 yaşında tanıştım bu rahatsızlıkla fakat sedefin türleri olduğundan benim sadece başımda yer alıyordu
Doktor doktor gezdim zamanında ama ilaçlar hep geçici süreliğine fayda etti
Şuan durum nedir bilmiyorum ama
Stresten uzak durması lazım herşeyi kafasına takmamalı
Şuan çok şükür yok zamanla kendiliğinden yok oldular
Ama en ufak bir streste yine ensemde kendini gösteriyorlar
Çıktıklarını farkettiğim an kendimi rahatlatmaya çalışıyorum
Dediğim gibi çeşit çeşit demişti zamanında bana doktorum.
Umarım genç kızımızın da zamanla yok olur