Deletedmom0065 canım benim annem yaklaşık 25 yıllık sedef hastası yıllarca dermovat merhem kullandı kortizonlu ama gecmedi hafifletti dr lar sadece bunları veriyordu sonra ankarada bi prf muaynanesine gitti yurt dısında falan çalışan o demir eksikliğinin etkisi oldugunu söyleyip demir içeren özel bi damla verdi onunla baya iyileşti sinir stres ile yeniledi şimdi aleovera bitkisinin dalını kesip içindeki jeli sürüyor ve çok iyi geldi ve asla vücuduna şampuan kullanmıyor kükürtlü sabunla yıkanıyor saçı vücudu tamamen kükürtlü sabunla. Bence aleovera ve kükürtlü sabunu bir söyleyin allah yardımcısı olsun