Deletedmom0071 ben açıkcası yaptırma taraftarı değildim şeker yüklemesi olsun detaylı ultrason olsun tetanoz aşısı olsun çok karşıydım özellikle riskli gebelik geçiren biri olarak ama kuzenim ebe bir arkadaşıyla tanıştırdı beni sağolsun içimi çok rahatlattı evet zararları var ama faydaları daha fazla hem anne hem bebek için içiniz rahat olsun yediğimiz gıdalardan hatta sulardan daha fazla mikrop alıyoruz emin olun🌼😉