Melek42 bazılarında gebeligin ilk hftaları oluyo riskli olan o bndede öyle olmustu.neden riskli cnku cocugun eli kolu bacagı oarmakları yeni olusuo gelisio ve bişe olma riski dha cok.ama ilk hftaları atlattıktn snta hiçbi riski yok cnku glismiş oluo.doktorm bna demişti son hftalara kdr kalırsa bebeğin tutup koparır anneai merak etme demişti.yani sen hiç korkma cnım.ztn amniyotik bant demek kesenin yırtılıp tekrar tıtıldgı yerdn kndni onarması.o kalan prcada içerde klıo zmnla gidiıo