Vaveyla Kızlar an itibariyle 38 +5 iz kızımla sol kasığım da sızlanma şeklinde ağrı var yürüdükçe falan batıyor doktor rahim ağzın gözükmüyor bebek baya baskı yapıyor oraya dedi ama düzensiz kasılmalar ve gün içerisinde kafasına göre yoklayan adet sancısı dan başka bir şey yok sizce doğum belirtisi mi ve afedersiniz idrar yaparken orda Bi baskı var o gittiği zaman tam yapıyorum idrarı yoksa kesik kesik on dakika tuvaletteyim tecrübeli anneler yazsın lütfen 🙏
Sevgimelegim Vaveyla aynisini yasiyorum canim 37 haftadan bu yana 39+2 olduk bu gece ama hala dogum belirtisi yok. Ebeye gittigimde sormusdum cok normal artik yeri daraldi cok baski yapar dedi. Idrar dada hic sorma kesik kesik git gel bikdim 😁