Gmksr ahhh bacım şimdi görsen evin hey yerinde imzam var yatağa gidip uzanıyorum yok koltuğa gelip oturuyorum yok balkona çıkıp hava alıyorum yok çocuk oryantal yapıyor içerde🤣🤣birde eşim dönüp demezmi neden yanıma yatıp bana sarılmıyorsun diye sııııccccaaaakkk kocacığım sıııııcaaaakkkk yanıyorum anlasana diye çığlık çığlığa dolanıyorum evde adamcağız zavallı gece minnacık yerde uyumaya çalışıyor bana dokunmamak için haklıda bende kendimden korkar oldum🤣🤣🤣şakası bir yana sağlıklı olsunlarda razıyız biz o mis kokuları için bu sıkıntılara Allah başka dert vermesin sağlıcakla kucaklarımıza alalım inşallah hepimiz 🙏🌼🤗