Ozlemgul
Doktora giden var mı? Başlayacağım ama nasıl biri sürekli kontrolünü yaptıranlar yardımcı olabilir mi ?
Gizemhayal_
Ben başından bu yana mete hocaya gidiyorum çok çok memnunummmm 🙏 ilgili ve her detayı özenle anlatıyo çok dr gezdim kesinlikler mete bey tercih edilmeli..
Merve_34
Bende başından beri Mete beye gidiyorum şu an 37. Haftadayım çok memnunum . Ben normalde stresli biriyim her defasında rahatlamış olarak yanından ayrılıyorum .