Simsimm Kızlarrrr çok fena bel ağrım var 1saati geçgin iki kere duş aldım bana mısın demedi karnımda taş gibi çok nadir böyle ıkınma hissi geliyo ama ishalim deee allahım delircem resmen uyuyamıyorum 38+1 olduk bu Arada
sariselin Simsimm ben de 36’dayım. Sağ tarafımda felaket bir bel ağrısı 2 gündür sekerek yürüyorum. Ara ara sancı oluyor ama ben de ishalim. Gaz mı yoksa doğum öncesi sancı mı bilmiyorum. Yarın doktora gideceğim
Duygu_lu Simsimm canım büyük tuvaletin gelmiş gibi hissediyorsan ıkınma hissi doktora gitmelisin korkma Allah kavuştursun
Simsimm Ecemsbaby acile gitmek istemiyorum çünkü alttan bakıyorlar sürekli Doğumu daha çok tetikliyo ama biraz daha böyle devam ederse gidicem
Simsimm Humakusu ama öyle pek ıkınma hissim yok çok nadir bide ishalim ama ishal de Doğumun habercisiymiş napsam bilemedim
Ecemsbaby Simsimm doğumuna da az kalmış doğumu tetikler diye korkma belki de bebiş gelmek istiyordur 😇
Simsimm Akfth gönül ister ki başlamış olsun ama benim oğlan pek kandırıkçı hep böyle yapıyo yapıyo sonra duruyo
Humakusu Simsimm bence haftanız doğuma müsaitken neden hala ne yapsam diye düşünüyorsunuz doktorunuz ile irtibata geçin acile gitme imkanınız varsa acile gidin en azından ne olduğunu öğrenmiş olur bebeği riske atmazsınız
Simsimm Duygu_lu bilmiyorum ya çok değişik duygular içimdeyim bide ilk bebeğim ama belim fena otururken sanki böyle vuruyolar sırtıma
Duygu_lu Simsimm canım Bebek gelişi sancısı makata vurur ve ıkınma seklınde hissedersin sanki makattan çıkacak gibi olur ve sızlama yapar Sık sık az dinlen geçmezse gidersin bakalım zamanı gelmiş sonuçta dua et bol bol
Vaveyla Duygu_lu çok afedersin kalça deliğine giren sızı şeklindeki şey mi bugün çok oldu bende 38 + 5 im ve o sancı girince hoplatıyor rssmen yerinden en çok da lavabo da oluyor cevaplar mısın umutlanmalı mıyım
Sevgimelegim Simsimm bunlar dogum sancisi canim acilman oluyor ve erken degil tetikler diyorsun varsin, tetiklesin bi acile git
Ecemsbaby Simsimm haklısın canım önemli olan sakinliği korumak herşeyin hazırsa sıkıntı yok 😊 sen de hazır olmalısın tabii ruhenn 🤗 belki de henüz birşey yoktur yalancı belirtilerdir
Cihanneseisler Simsimm Simsimm canim korkma bendede aynisi oldu gece ishal daha cok sanci yapiyo acile gidip hemn altran bakiyo suyun kanamn olmadigi surece telas yapma artk zamni yaklastigi icin sancilar olur