Busraoz aynen bende düzelmiyor diye biliyorum Bizimki de çift centikti ama çok şükür ki sizin için her sey şuan yolunda çok sevindim. Evet malesef gerilik olmasaydı belkide yaşayacaktı bebeğim ama Rabbimin takdiri ömrü bu kadarmış diyebiliyorum sadece 😑 evet şuan tekrar 11 haftalık gebeyim bu kez erkenden sıkı takip var bakalım bu kez karşımıza neler çıkacak 😊 sizin için de gerçekten çok sevindim demek ki çentik size bir sıkıntı yaratmıyor zaten bana doktor 10 gebeden 1ini etkiler bu durum demişti o zaman 😊