mubu81 mükemmel heleki dogumuma girdi adam delirdi bildin cenem oyle düşmüş ki kafasini yiyip bitirdm sancidan hep guldu sicak davrandi o ve ebe cok sabırlı ne enerjisi biter ne sabri muanesi desen ck iyi biraz yoğun ama asla pisman olmazsn bn detayli ult cektirememistm rica ettim ve orda ufaktanda olsa detayli muanede etti oyle 5 dk muane edip yollayanlardan değil tek bn degil 7ay oncede ablam sezeryan oldu onda 1saatte ayaklandi kiz ben ise normal dogum ck guzel yönlendirdi psikoljini bozmasqn atlattm 2saatte dogurdm sancisi osu busu ve en guzeli şu mesai saati bitse de kapida bekleyen hastasnin muanesini saat 9da olsa aksam birakip gitmiyor varsa ozellikle merak ettin sorabilirsn