tbeyvz canım düşük böyle başlamıyor. Daha koyu kahverngi akıntı hemen ardından kan geliyor . 3-4 damla. Ve ikisi karışık belli süre devam ediyor ardından yoğun kanama.
Elbetteki bu akıntı da normal değil. Doktora gitmelisin. Buradaki yorumlarla daha çok korkmak yerine gönlünü ferah tutup doktorunu dinlemelisin. Dua oku bol bol bebeğe yatıp dinlen. Belki üşütme yada enfeksiyon gibi bişydir. Benim ilki düştü. Şuan 2.de düşük riski var emin ol akıntı böyle olmuyor ve arasa bir 2 damla kan geliyor . Tabi tekrar söylüyorum mutlaka doktor a gitmelisin.