Cigdemmmm benmde 35 yada 36. Haftasında demişti doktorum. Sünnetle alakalı olablr demişti. Yapamıyo dgl sdce az yapabiliyor demişti. Dogdugunda hemşireye işiyince cok sevinmiştik 😅 sünnetten sonrada gercektn daha kalın işemeye basladı. Kız bebeklernde de tıkanıklık olabiliyormus dogunca bilgilendrnce acıyorlarmıs. Sıkıntısz bir durum canınızı sıkmayın