guzinn önemli degil canim. burasi yardimci oluyor baya. bende şanlıurfa siverekte yaşıyorum. urfanın dogum oranı yüksekliğinden dolayı özelleri bile dolu olduğu fikrini edindim. oyuzden diyarbakıra karar verdim. daha yakin olması sebebiyle. hastane tercih ederken de ya genesis yada memorial olacaktı. maddi yonden sıkıntım yok çok şükür. herkesin ihtiyaçları var elbet. ama saglik önde geldiği için artik su 6ay saglik icin bazi seyleri ertelemeliyiz. cevremdeki insanlar uygun biyere git cocuguna oda yapacaksin kiyafet yaoacaksin diyorlar. ama onlar sagliktan once gelemiyorlar maalesef. ha diyen olacak biz sağlığı düşünmüyor muyuz. diğer doktorlar kotu mu diyecekler. tabiki kotu degil. sadece ben eşim varikosel tedavisi oldu spermleri dustu mu bilmiyorum bile. buda bizim mucizemiz olarak geldi. arastridigimda doktor uğur değere cok memnuniyetle yorumlar yapildi.ve gerçekten kendim kapıdan içeri girene kadar ödediğim paraya acıdım ama cikinca gozume cok bile gelmedi. 😊