Minikpirincim Kızlar 10+1 olduk bugün . Çok ayakta durunca ve birkaç kez yere eğilip kalkınca sol kasığımda bir ağrı oluyor . Size de oluyormu yada ben kadarken oluyormuydu ?
Demetdemircioglu Minikpirincim benimde oluyodu sanci gibi kasiklarima girip cikiyodu doktorum normal demisti
Minikpirincim Demetdemircioglu hmmm bende doktoruma soracaktim normal bisey o zaman 🤗 cok tesekkur ederim 😍
Seymawural Oluyordu genelde rahım genıslıoo bebek yerlesıo kasıkta genelde oluoo kıramp gıbıde oluoo rahmımız genısledıgı ıcın
Minikpirincim Seymawural hmm anladim . Yatinca cok sancim olmuyo aslinda alistim sanirim yataga . Kalkinca ayakta durunca cok agriyo 🙈