Yasedgn aynen bebek idrarını içip tekrar yapıyor. Su azalınca belirgin üç ihtimal var ya genetik bi sorun olunca bebek suyunu arttıramıyor ya kalpte ya böbrekte sorun oluyor. Kan dolaşıp böbreklerde süzüldüğü için kalpte de sıkıntı olunca sıvı miktarı bundan etkileniyor(dolaşım sistemi sıkıntıları yani). Bunun dışında plasentadan kan geçişi sıkıntılı olabiliyor. Bu süreçte öğrendiğim birkaç şey bunlardı, rabbim kimseye yaşatmasın