Eses Anestol pomad di benim kullandigim ve hala da kullanıyorum 1 ay oldu geçmedi benim kide özel hastaneye gitmiştim doktor yazdı bunu çok rahatlatıyor doktorunuza sorun bence bu kremi sirke asitli olduğu için beni maffetmisti tabi ki herkesde farklı ama bana yan etki yapmıştı ama bu krem mucize gibi geldi bana geceleri ağlayarak yatıyordum kaşıntıdan artık yırtmıştım yani çok şükür bu kremle azaldı ve geceleri daha rahat uyuyorum benim de mantar ve kaşıntı işte çok zor bir şey geçmiş olsun