emosadana
Merhaba, 39 yaşındayım. Daha önce bşr düşük yaşamıştım. Şimdi 30+2 olduk çok şükür. Ben şeker yüklemesi yaptırdım sadece. O da babam şeker hastası olduğu İçin önerdi. İkili ya da üçlü test istemedim çünkü o testler sadece olasılık hesabı yapıyor ve yaşımdan dolayı yüksek olasılık çıkacağını biliyordum. Canımı sıkmak istemedim açıkçası. Ayrıca ne olursa olsun Allahtan gelen herşeye razıyız. . Ultrason kontrollerim ve detaylıda doktorlar sendromlu olmadığını söylediler zaten. O durumlarda çocukların serçe parmaklarında bir kemik eksik oluyormuş , burun yapıları ense kalınlığı farklı oluyormuş. Hepsine normal dedi doktorum çok şükür. Siz bilirsiniz ama sendromlu çıkarsa aldırırım gibi bir düşünceye sahipseniz yaptırın birşey diyemem ama günaha girmeyin derim. Yeğenime kesin sendrom var teşhisi konmuştu çocuk sapasağlam maşallah. 11 yaşına geldi bile. Uyup aldırmış olsalardı 😧 büyük vebal ...